mxq 4k rk3229

• Detalhes

Pessoal, boa noite! Eu sei que algumas pessoas já estão falando sobre libreelec no rock-chip rk3229, e eu vir dizer que ainda está em andamento, mas vejo que ele pega kodi muito bem no meu box sem bater com o Android 6.0.1, só que eu gostaria de saber se existe alguma maneira de eu colocar o kodi como um sistema operacional, assim como eu já visto dos outros, e até mesmo um que eu coloquei

libreelec no (mxq-s805) e funciona muito bem! sem erros ou travamentos, então tem como colocar o kodi no (mxq-4k rk3229) como sistema operacional? meu sistema do box é cpu: processador ARMv7 rev 5 (v7l)

hardware rockkip rk3229, que pode ajudar muito obrigado!: thumbup:

• sim, mais esse não e o mais novo lançado no mercado ? poderia ter a versão ou o kodi não ta oferecendo suporte pro libreele pra fazer pros rk3229 rockchip ?

• vejo quem ninguém se interessa em fazer o libreelec pro rk3229 tem como min explicar o porque ?

• The technical direction for LibreELEC 10.0 will require all hardware to run modern/mainline Linux kernels (Linux 4.18+) so we have zero interest in developing images for older chips that RK have no plan to provide mainline kernel support for. Chips we are currently supporting on Linux 4.4 will have mainline support in the future. RK3229 will not.

• Hi Chewiit.

Thanks a lot for your explanation.

Since your post has been around for a long time, I'd just like to know if anything has changed: I shouldn't find an image for LibreELEC for RK3229, ok?

• Hi Chewiit.

Thanks a lot for your explanation.

Since your post has been around for a long time, I'd just like to know if anything has changed: I shouldn't find an image for LibreELEC for RK3229, ok?

You can check if the RK322x LibreELEC I built can work on your device.

Wifi and ir remote might not work if your device is different.

Set the UI to 720p for better performance.

It is based on this repo - GitHub - knaerzche/LibreELEC.tv: Just enough OS for KODI

MEGA

Confirmed working

- 10-bit H264/H265 video playback support
    - Mpeg2/H264 Deinterlacing working
    - Mpeg2, Mpeg4, H264, H265, VP9 all working
    - Ethernet support
    - IR Remote support
    - Auto frame-rate switching support